Monday, November 16, 2009

Sarapan Pagi @ Edwardes Lake Park

Sabtu - 14 November 2009
Tidak seperti hari-hari Sabtu yang lain, hari ini kami sekeluarga bangun dan bersiap awal kerana ada majlis kesyukuran dan birthday rakan di desabundoora. Yang menariknya, majlis kali ini bukan diadakan di rumah tetapi di sebuah taman, Edwardes Lake Park namanya, yang lebih kurang 7km dari rumah kami.
Majlis dijadualkan bermula pada jam 8.30pg, tetapi disebabkan ada tugasan untuk membantu dalam persiapan majlis (mem-BBQ kambing dan ayam), kami keluar awal sikit iaitu jam 8pg. Semasa kami sampai lebih kurang jam 8.10pg, telah ada rakan-rakan yang ditugaskan untuk membantu majlis. Kawasan persekitaran taman ini nampak menarik dengan kemudahan yang disediakan seperti tempat berBBQ, tandas, playground, wakaf berbumbung, dll.

Banyak juadah yang disediakan - nasi lemak, mee goreng, kambing dan ayam BBQ, kek, aiskrim, kuih-muih, buah-buahan, air panas dan sejuk, dan pelbagai lagi. Majlis berjalan dengan lancar dengan para jemputan makan, minum dan beramah-mesra bersama rakan-rakan walaupun cuaca agak panas dengan suhu mencecah 34 darjah celcius. Majlis bertambah meriah dengan acara sukaneka untuk anak-anak, gembira nampaknya anak-anak bermain dan mendapat hadiah.
Kami pulang setelah majlis tamat lebih kurang pada jam 12.30pm.
Terima kasih atas jemputan ...
Happy Birthday ke-8 thn Aisyah ...
Tahniah PM Hidayah dan Pn Nazura

No comments:

Post a Comment